Tecton Trust este unul din principalii furnizori români de servicii de administrare a imobilelor (Facilities Management – FM), în ceea ce privește construirea, îmbunătățirea, îngrijirea și întreținerea clădirilor. A fost un pas firesc pentru Tecton Trust să-și ofere expertiza într-un pachet complet de servicii de administrare a imobilelor.

Administrarea imobilelor nu poate fi realizată în mod uniform, pentru toți clienții. Este necesară personalizarea serviciilor de întreținere planificată sau reactivă, pentru a răspunde nevoilor fiecărui client în parte, atingând astfel cel mai înalt nivel de consistență operațională.

Scopul nostru este de a asigura funcționarea spațiului de lucru la parametri optimi cu costuri eficiente, astfel încât clienții noștri să se poată concentra mai mult pe creșterea randamentului și a profitabilității afacerilor proprii.

Imobilele din ziua de azi sunt din ce în ce mai sofisticate, utilizând cele mai noi tehnologii pentru încălzire, răcire, iluminare, infrastructură IT și securitate. Dincolo de managementul propriu-zis al spațiului (diverse operațiuni și întreținere), există numeroase alte servicii care pot fi puse la dispoziția angajaților dvs. ca să devină mai productivi.

Echipa de administrare a imobilelor din cadrul Tecton Trust e alcătuită din profesioniști în domeniul managementului, arhitecți, ingineri și proiectanți cu experiență bogată în operațiuni curente și în aplicarea noilor tehnologii. Echipa noastră colaborează cu clienții în toate fazele, implementând în România soluții de administrare a imobilelor, pentru clădiri noi sau deja existente.

Abordarea companiei noastre se bazează pe crearea soluțiilor personalizate și flexibile, perfect integrate în domeniul de activitate al clienților. Tecton Trust are ca obiectiv furnizarea de servicii complete pentru toți clienții săi, incluzând întreținerea proprietății și a clădirii, întreținerea terenurilor și a grădinilor, managementul energiei și utilităților, securitate, servicii domestice, catering, eliminare a deșeurilor, dezinsectizare și deratizare, helpdesk, evacuare în caz de urgență, recepție, curățenie, supraveghere și inspecție, înlocuirea echipamentelor la încheierea ciclului de viață, tehnologia informației, infrastructură și gestionarea dezastrelor.